LOOKBOOK - CAUSE TONIGHT WE'RE TAKING OVER THE TOWN

Läget vänner? Jag mår bara bra.
 
Gårdagen tillbringade jag med Sara och Nell, KUL!
Vi började med att dricka saker man egentligen inte ska dricka kl 2 på dagen (if you know what I mean...), sen spelade vi piano och sjöng så fult vi kunde, drog sen ner till affären och köpte choklad för att baka kakor, kom hem och märkte att vi inte hade ägg, gick ut och hade picknick och åt varsinna stora marabou, byxorna blev genomblöta av gräset så vi satte oss framför TVn och fortsatte tjocka oss, tränade sen upp våra sexpack, gick ut och powerwalkade, gick sen till thai-restaurang för att hämta mat, gick hem igen och åt middag innan jag gick till busstationen för att åka hem. Då hade klockan typ blivit 9.
 
Det var väl lite om gårdagen, tänk vad mycket man kan hinna med haha.
 
Jaa... idag städade syrran och jag hela undervåningen innan jag cyklade iväg till gymmet för att träna. Har börjat seriöst med en diet nu (provocerande?). Sen när jag kom hem igen hade mamma köpt 2 paket glass.... Ångrar det rejält nu men jag kunde inte låta bli att äta 2 glassar, sen middag, sen massa chips och en glass igen. Varje gång jag ska försöka äta nyttigt är det alltid nån som köper massa gott man bara inte kan undvika. Men nu fan ska jag ta det lungt med ätandet!!! Jag ska fan bli snygg innan jag drar till Japan för att gå upp 5kg!
 
Slänger in en lookbook bild jag tog för rätt länge sen.
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0