Getting crazy and we've gone cuckoo, gonna party 'til they take us away

Förutom att vi snackade om döden på livskunskapen (hemskt hemskt jobbigt...) har jag haft en awesome dag! Egentligen skulle vi ha livskunskap till kl 16, men jag var tvungen att åka tidigare för att jag skulle fixa lite viktiga saker som var bestämt för en viss tid...

Men i alla fall senare, så träffade jag SaraJ, SaraW och Daniel, för att snacka och shoppa en stund. Shopaholic som jag är, blev jag ägare av lite nya saker.

Bandeau från Gina Tricot


Smycken från Glitter


Sen åkte vi hem till SaraJ där det blev galet en stund, innan vi gick ut och köpte godis för att sen se på film! Då joinade Nell oss, och vi såg Bröderna Grimm. Mys!

Finns inte mycket att säga om denna bild...


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0