Come on and take me down, where freaks like us can meet

Har inte varit mycket bloggande på sista tiden, men nu är det äntligen sommarlov så fler inlägg blir det nog!

I onsdags åkte jag och Lucy ända bort till Skärholmen för att hon skulle köpa ett par skor. Det tog runt en timme att ta sig dit, sen en timme för att komma hem, men jag hade ju inget för mig och shoemaniac som jag är ville förstås göra henne sällskap! Hon fick tag i de skorna hon ville, och sen gick vi runt bland andra butiker innan vi drog oss hemåt. ...men igår bestämde hon sig för att lämna tillbaka dem. Galen hon är den tjejen, men oh well...

Igår hade vi skolavslutning (äntligen!) och efteråt drog ett gäng av klassen hem till Erik. Det bjöd på massa tjockissaker och sedan badade vi i hans pool. Mys!















Sen idag åkte jag iväg och shoppade med Sara och Nell efter läkarbesöket. Köpte ett par skor (såklart!) och sen köpte vi massa frukt och drog hem till dem och gjorde smoothie! Mår fortfarande illa efter de 4 glasen jag drack...


Ha en underbar helg! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0