Helgen

Hoppas ni haft en trevlig helg. Min var helt okej. Skulle ha myskväll hos Sara J med Sara W från lördag till söndag men det blev inte av för hon skulle träffa sin brorsa. Men på lördag morgon träffade jag Mika, Angelica och Mamika. Vi bestämde oss för att vara i Japanska Skolan som vi gick ut förra året, och hjälpa till för de hade nån speciell dag där de skulle göra mochi. Om ni inte vet vad det är så googla! Och självklart fick vi äta mochi också. Sen bytte vi "julklappar". Jag som är seg som vanligt har inte hunnit köpa något än, men nästa gång vi ses så jävlar! Angie hade inte heller hunnit köpa till mig så jag var inte helt mobbad.



Tröjan till vänster och linnet i mitten hade mamma köpt hem när hon var i stan, och frågade om jag ville ha dem. Självklart fick de en plats i min garderob! Den svarta tröjan till höger var en present från Mamika!


Nagellacken fick jag av Mika! Helt underbara färger, har den orangea och guldiga på naglarna nu faktiskt!


...och vad är en helg utan godis?


Piece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0