13e Januari

Fredag den 13e, omagawd...

Nej men allt gick bra. Åkte skridskor med klassen på idrottslektionen, jag suger på det. Kan inte tro att jag var så himla bra på det när jag var liten, hoppade, snurrade och åkte skitsnabbt. Nu känner jag mig bara som bambi på hal is...

Hade bestämt med Sara att träffas efter skolan, men det blev inte av för hon hade dubbelbokat. Jag fick total damp på henne för jag hade ju ställt in allt annat jag tänkte göra den dagen för att träffa min bästa vän, men när jag hade slutat och tänte gå mot hennes skola för att möta upp henne messade hon och sa att hon inte kan. Oh well, sånt händer väl ibland. Så jag åkte hem och fotade lite istället. Bilder kommer med annat inlägg!

På kvällen åkte jag till Astrid med Nell för myskväll med film och tv-spel, och massa snacks och dricka förstås. Mitt i natten fick vi för oss att gå ut i kylan och ha lite kul. Kröp under elstängslet till en hästhage och sprang runt som galningar på isen, sen la vi oss på varandra mitt på vägen för jag vet inte vad..... Också sånt som händer antar jag.. Sov hos henne och dagen efter var allt lite segt...



Astrid och jag ....

Nell och jag... Myspys


That's what friends do!

Lite freak out när jag spelade Black Ops. Zombies är läskiga, OKEJ?!



Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0