FASHION-MANIAC

Under lovet har jag fyllt på garderoben med lite nya grejer!

Tisdagen spenderades till shopping och bio i ett centrum nära oss, och idag var det shopping igen i stan. Sen fick jag också massa kläder från mamma som hon hittade i sin garderob som hon nästan aldrig använt!

I tisdags:

Rödrandig kavaj från märket Jackpot


Skjorta/blus från märket MILAN (snygga bilder i bakgrunden vaah?)


Ärmlös skjorta från Gina Tricot


Rödrandig skjorta från H&M


Kavaj från Zara


Linne från Zara


Röd skjorta från Sand



Idag:

Skjorts med hög midja från Gina Tricot


Nätlinne från TopShop


Kort linne/top (??) från Topshop



Och just det, jag skulle ju visa er skorna jag köpte förut! För några veckor sen såg jag dessa underbara skor i ett skyltfönster och rusade in för att testa dem. Satte på ena skon och direkt blev jag kär. Killen i kassan såg nästan lite chockad ut över hur snabbt jag bestämde mig när jag sa "jag tar de här". Haha! Så kan shoppingen se ut för en skogalen tjej som mig!



puss!


Kommentarer
Postat av: nora hehe

ahhhh vad du är snygggg<3 tagg japan 2012!

2012-04-16 @ 10:24:19
Postat av: Erika

Ska du säga snygging!! <33 TAGGAAA

2012-04-16 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0