Träning + middag

Hej alla vänner! Nä ja skoja bara jag hatar ju er <333 Nej men gud...

Nån timme efter jag vaknade sprang jag några km, kom hem och gjorde 70 situps och hoppade sen in i dushen och gjorde mig redo för middag hos Philip!

Jag kom hem vid 1 och var jätte trött och hade asont i huvudet... Men jag har fysikprov på måndag + franskaläxor så jag var tvungen att plugga. Ush... Sen läste jag 50s av en bok som vi läser på svenskalektionen. Egentligen ska vi inte läsa ut den försen fredag, men de va så spännande så jag kunde inte sluta. 20s kvar nu! Vilken nörd asså. Brukar ALDRIG läsa en bok frivilligt... Hatar att läsa...

Vilket ointressant inlägg...

Kan berätta en lite intressantare sak... Jag är mitt i ett filmprojekt jag tänkte filma om några veckor, tror det kommer bli ascoolt. Har fått in några skådespelare, bl.a Daniel som jag ska träffa nån gång snart så ska han visa mig vad han kan för parkour-tricks. Funderar på om han ska få spela huvudrollen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0