Onaturligt...

Daniel och jag hade bestämt att vi skulle träffas efter skolan för han skulle visa mig lite parkour tricks. Han hade med sin kompis Jaro som jag inte träffat förut. De båda sysslade tydligen med parkour, och FAN VAD COOLT DET VAR! Vi gick runt lite och de klättrade seriöst på ALLT... Typ nästan 3m höga hus och murar med bara rakt stående och platta väggar bara sprang de uppför?! Och så hoppar de på nått räckte 3m ovanför marken och bara går på det som om det var något normalt man gör vardagligen...Tror jag hindrade dem att komma till olika platser när jag gick runt där i mina heels...... Asså om man kan parkour behöver man ju typ inga trappor, stegar eller hissar! Praktiskt.

Killarna gör en chasing scene

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0