Halo~

Oj! Har inte bloggat på nästan en vecka! Mycket att ta igen här!

Jag har haft jättemycket att göra den senaste tiden. Inte nog med att jag går naturvetenskapslinjen, vi ligger på en mycket högre nivå i fysik och matte än alla andra na-linjer i andra gymnasium! Det är redan 2 som har hoppat av för det varså tufft, men jag hänger kvar, hittils.

Förra helgen hjälpte jag till på min minisyrras födelsedagskalas. Drog på mig min favvoklänning från Acne, bara för att jag gillar att vara lite extra fin ibland, och sprang runt och höll koll på alla barn. Haha!

I present gav jag henne en iPod och ett par Coca Cola hörlurar (hon älskar Cola x]). Hon blev otroligt glad!!

 

Vad är ett barnkalas utan clowner?


Mamma är bäst på att göra tårtor! Så amazing!!! Och nej, hon är inte tårtbakare (jobb).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0