Förra Fredagen...

Oj, jag lovade ju att skriva lite om Maggio konserten!

Jag och typ 5 pers från klassen stack tidigt från lektionen för att åka in till Grönan och se Veronica Maggio! Snacka om att vår lärare dampa... Aja.. Vi var tolalt runt 15-20 pers till slut som var där tillsammans. Kände inte många av dem, men alltid skitkul med massa nya människor! Tog en takeaway från donken och åt inne i Grönan.

Innan konserten började var det helt galet... Publiken bråkade, puttades, folk svimmade hela tiden, bars ut av vakter, körde "stage dive stil" för att kunna komma ut från crowden och få luft osv osv. Min mobil pajade för trycket, laggar asmkt nu. Under konserten var det folk som greps av polisen.. Lite adrenalin :)

Vi stod först i mitten nästan längst fram, men sen drogs jag bak av massa killar, menmen! Skitkul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0