Catching Up...

Jag har inte bloggat de senaste dagarna, sorry!! Har haft lite fullt upp, men nu är jag tillbaka. Tänkte uppdatera er lite kort om mina senaste dagar, eftersom att ni fortsätter läsa varje dag även fast jag slutade skriva i några dagar. Ni är så himla söta<3


Lördag 27e Augusti

Träffade Sara och Nell i stan för att shoppa. Hittade ett snyggt grönt kort linne med en knut mitt fram som jag köpte (TopShop). På kvällen köpte Sara och jag Pizza och cider och kollade på TV! Asmysigt!

Ni vill inte veta vad Sara tittar på...
 

Söndag 28e Augusti

Åkte in till stan på morgonen för att hitta träffa Mika, Angie och Mamika. Eftersom att vi alla var tvugna att passa olika tider fick vi träffas på morgonen istället. Vi satte oss i Wayne's Coffee för att fika och snacka. Det har liksom hänt en otrolig stor grej som vi bara var tvugna att snacka om!



Måndag 29e Augusti

Uppstartsamtal med mentor. Ledig dag!

Tisdag 30e Augusti

5 timmars föreläsning om typ framtiden... Jag åkte hem efter lunchen för jag mådde dåligt.

Onsdag 31a Augusti

På foto-lektionen skapade vi fotobloggar! Min heter www.fiercehawk.blogspot.com Har inte lagt upp nått än, men de gör jag snart!

Efter skolan åkte jag med Emilia, Lucy, Oskar, Hanna, Erik och Anna till Täby C för att köpa miniräknare (naturare asså...), sen gick vi runt och kollade på kläder och åt på donken. Kul eftermiddag! :)

Idag är det den 1a September... Ush, nu är det höst. Mer om dagen i annat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0