Weekend

Har haft en jättemysig dag! Först stod jag på en busstation och väntade på en buss som inte skulle komma på 20min, så jag sprang runt och tog mysiga höstbilder. Sen träffade jag Daniel i stan för att klättra. Hans kompisar skulle tydligenn inte komma, men det var lika kul ändå! Man fick jävligt ont i händerna dock...

Efter att ha klättrat i nästan 2 timmar drog jag vidare för att träffa Sara. Nell var också där så vi shoppade alla tre. Det blev dock ingen bio för vi hittade ingen film vi ville se, så vi gick till tacobar för att äta istället.

 



Av några anledningar kunde inte vi vara med på födelsedagsfesten, men vi gick dit för att bara hälsa på människorna där, de skulle ändå på nån pub efter som vi inte kommer in på. Vi 3 threw a party ensamma så vår helgfest var ändå avcheckat!

Sen gick vi i mysiga höstmörkret runt kl 9 igenom folktomma humlegården. Vi hade det jätte mysigt, innan polisbilen kom. Vi blev asrädda och började springa som galningar, innan vi stannade för att vänta in polisen. Vi vart ju lite konstiga, och likaså när vi pratade så han trodde vi var skitfulla och ställde en massa frågor.... Myset var förstört.

menmen, vi hade skitkul! Som vanligt, hah! Och vi slapp åka med polisbilen hem! -check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0