Running around like a clown on purpose

Sitter och lyssnar på MIKA. Love him!<333

Igår gick jag upp typ 10, och stack och gymmade så jävla hårt. Har aldrig gymmat så mycket i hela mitt liv (iförsig har jag bara varit på gym 2ggr EVER, men om man tänker all träning). Sen tog jag tåget in till stan och träffade Mika, Angie och Mamika och fikade en stund och pratade om allt mellan himmel och jord, as usual. Sen fick jag jättebråttom hem för jag skulle rida, men mamma var snäll och hämtade mig på stationen med alla ridkläder så jag bytte om i bilen. Stressigt!

Idag träffade jag Astrid, Daniel, Jaro och Hanna. Vi smet in till en cafeteria i en kyrka(haha!) och satte oss och snackade. Sen drog vi ut och typ klättrade..? Folk var inte glada att se oss hoppa omkring, oh well. Efter det drog vi in på donken och några köpte hamburgare, innan Astrid och Jaro åkte hem. Hanna, Daniel och jag gick runt lite i centrumet och försökte hitta en mössa till Daniel, utan resultat. Jag har i alla fall tvingat honom att köpa en neongrön, -gul, eller rosa mössa. Hoppas han köper det för det är SNYGGT! Vi har bestämt att typ åka in till stan eller nån annan stans nån gång så ska jag plocka på en outfit till honom som han ska ha på sig. Fan vad kul!! Boots är ju då ett måste asså! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0