I guess you missed me

Jag sitter här i sängen med en smoothie i handen och tänker på mina fina vänner...

Nej fan, jag skoja bara. Nu är ni lite trötta på cheesy Erika 'aight? Nu känner jag att jag borde skärpa till mig och bli lite fierce igen, haha. Lite gulliga inlägg kommer jag slänga in då och då, det får ni leva med för jag har en lite gullig sida jag också. Jag kan ju inte gå runt och vara jävligt cool hela tiden!

Jag med vännerna på Debaser Medis November 2010. En av de bästa nätterna ever<3


Skämt åsido... Imorrn ska jag träffa Sara och sätta på mig hennes senaste skitcoola designs och ha en photoshoot sen. Hon är en trevlig oh snuskig tös att jobba med. Bilderna kommer nog bli lite body showing, hoho! Menmen, riktigt kul kommer det bli, och hon ska få pyssla med mig rejält! Älskar att bara stå där och alla kläder, hårfix och makeup slängs på. Nomnom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0