Camera Whore

Igår tog vi en sväng ut för första gången med den nya båten!
 

 

Idag fotades jag för ett "klädföretag" (venne vad det heter) jag ska catwalka för nästa vecka. Först sminkades och fixades jag i någon timma, innan jag fotades med olika outfits. Jag har fotats för dem en gång innan. Ni anar inte hur mycket jag älskar att sitta och bli fixad utan att själv behöva röra ett enda finger. Vi blev så bortskämda med massa godis och snacks och så himla många fina kopimanger om hur fina vi är. Åh, love<3

Vi får se vart de bilderna hamnar, är inte helt säker vad jag gett mig inpå, haha. Men har inget emot att de hamnar lite här och där över nätet.

Det är sjukt galet vad jag ska ha på mig. Jag ska inte avslöja något, men det är lite... galet? Fan vad jag älskar sånt.

Catwalken pågår i 2 dagar. Jag vill tyvärr inte säga var och när, för det finns människor där ute som jag inte vill ska "stalka". Hoppas ni förstår!

Tyvärr har jag inga "behind the scenes" bilder för vi var så upptagna och sprang fram och tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0