Stressigt!!

Idag har vi haft en stor presentation där SO och science (NO) samarbetar. Jag jobbade i 7 timmar med den igår kväll. Jag och Nora satsade hårt tsm, och klädde upp oss till och med i kostym och glasögon!!! Det gick helt okej, ett VG kan jag nog få, hoppas jag...

Sen hade vi plötsligt franska nationella muntligt prov, och läraren hade satt den på vår presentationstid vilket hon visste vi hade, så jag fick göra den efter skolan istället så jag kom försent till jobbet. Men hon blev sur när jag sa att jag inte kan efter skolan, och sa "I quit 1 o'clock!!! IF I CAN STAY, YOU CAN STAY!!! *****************!!!" så jag hade ju inget val... Hon får ju betalt för sitt jobb, och det var hon som bestämde tiderna, SÅ SLUTA KLAGA LIXOM?!

Aja, jag hade i alla fall en mysig eftermiddag/kväll i stallet, och vi åkte hem typ 22:00. TÄNK ATT ELIN GÅR UT GYMNASIET NU!!! Hon berättade en jobbig sak om naturlinjen och jag har PANIIIIIK!!! Jag tänkte gå natur, profil foto....

Aja, 3år och sen blir det en rätt ljus framtid....(?)

Kvällen med Mike


Sara är ett specbarn som ska gå estetlinje (fast de vill iofs jag också...... egentligen)
 

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0