Lady Gaga

Såg nyss en 3 timmars lång konsert av Lady Gaga. Det var dock på TVn, men det kändes som att jag var i en annan värld. Programmet hette "Lady Gaga on Madison Square Garden". Måste säga att det förändrade lite till av mitt liv!



För ett tag sen var Gaga en stor förebild för mig, men sedan kom hennes köttdräkt, Alejandro och Born This Way musikvideon, hon började se ut som en drag queen, och jag tyckte hon blivit ett konstigt freak. Men efter att ha sett det programmet älskar jag henne med hela mitt hjärta, och jag har blivit ett av hennes så kallade "monster". Jag kan nästan lova er att 99% av er som tittar på det programmet/konserten kommer få en helt annan syn på henne, och på livet.

Konserten var lite som en musikal, det var liksom en teater mellan låtarna. Hon berättade saker som gav publiken/tittarna ett hopp, och att man alltid ska vara stolt över sig själv. We were born this way.

Konserten var sexigt, unikt och vackert, helt enkelt underbar! Jag var liksom någon annanstans, inte i soffan framför TVn. Jag vet inte om det var så att jag var hög på något just då, men jag är rätt säker på att jag inte var det... haha

Jag var nog hög på Lady Gaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0