Underbar dag!!!

Hejhej!

Imorse när jag hade jätte bråttom för jag dushade för länge, såg jag en spindel krypa på hårtorken. Det var så jävla läskigt och ingen var hemma så jag var tvungen att lösa det själv! Buhuu... Så jag rusade till köket och tog ett glas och kastade den mot spindeln och hoppades att jag skulle träffa och bura in den. Succeed! Spindeln var ju ett litet tecken på att våren nu börjar komma, och det är så underbart! Men dumt nog tog jag på mig en fucking DUNJACKA till skolan! Wtf?? Aja, jag fryser ändå så lätt så det var väl lika bra..? Eller är jag för positiv? Jaja, whatever.

Skolan började kl.9:35 och slutade kl. 13:00. Tänk er, bara 3 lektioner! Underbart, right? Men imorrn har vi franskaprov så jag ska plugga lite ikväll.

Såhär såg jag ut idag!

 

 

                          

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0