Shopaholic

Igår var jag och Nora och shoppade igen! Vi letade efter thigh-high socks, och kollade i ALLA underklädersaffärer som fanns i centrumet, men hittade inga! Tänk vad svårt det kan vara att få tag i höga strumpor! Men när vi skulle kolla i den allra sista butiken hittade vi de perfekta <333 Jag grät av lycka och fåglarna kvittrade och vi dansade i ring och kände att nu, nu är livet komplett. Okej så var det inte riktigt, men innerst inne kände jag så.. nästan i allafall.

Sen drack jag Mango Mania <33333333333333333


Jag köpte två par, ett par beiga och ett par gråa. Man kan knappt se skillnaden i bilderna...
 
Köpta i Lindex!

Btw, sorry för mina randomkläder... har typ pyjamas (lång t-shirt) för jag e ledig idag och bestämde mig för att chillchilla hela dagen för filminspelningen blev inställd!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0