Pray For Japan

Ett kärnkraftverk i Japan sprängdes idag vid lunchtid (svensk tid) pga trycket efter jordbävningen och tsunamin. En stund var det förbjudet att gå utomhus för radioaktiviteten, men nu har de fått reda på att radioaktiviteten inte är så stark, och man får gå ut igen. Bussar och tåg har redan börjat gå igen, och folk jobbar. Japaner är så effektiva!

Det är så mycket jag vill prata om (vad min släkt varit med om, saker som hänt mm.), men det blir för mycket att skriva. Får se om jag kan videologga sen, hahaha, om jag vågar... Det känns så konstigt att snacka med en kamera. Vad vill ni? Ska jag?


Kommentarer
Postat av: Nell

Videoblogga!

2011-03-14 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0