Graduation!!!

Idag var det den sista dagen i japanska skolan för oss i 9an. Dagen var full med skratt, tårar och kramar.
Först var vi alla på scen i någon timme, sen var det efterfest. Jag åt lite för mycket + att jag köpte massa godis när jag kom hem så nu mår jag skit... Whatever.


Mika hade gjort 2 album fyllda med bilder sedan 3år tillbaka. Vi kollade igenom dem och skrattade vi åt alla minnen vi hade, otroligt sjukt fula bilder, alla sleepovers, julklappar, alla hjärtans dag choklad, födelsedagsfester mm. Höll verkligen på att gråta.


Sedan läste vi upp brev vi skrev till oss sjävla för ett år sedan, typ "Hej Erika om ett år". Då satt vi alla med rödsprängda ögon (även om jag försökte dölja mina så mycket jag kunde) och skrattade och kramades.


Jag kommer sakna dem så så sååå mycket<333 Men vi ska träffas så ofta vi kan, och på påsklovet ska vi göra något tillsammans, kanske ha sleepover.
 

Ni är de bästa vännerna jag någonsin haft♥ 9år har gått så snabbt men vi måste vara tillsammans i minst 110 år till!!!


Längtar till påsklovet!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0