Gårdagens shopping!

Igår åkte jag, Sara, Nell och Korven (fick inte nämna att h*n var där... Tydligen tyckte h*n att det var pinsamt att gå på en manga-convent-ish sak) till kulturhuset för att gå på japanloppis! Hittade inte så många saker jag ville köpa, det är ju inte direkt japan.. Men alltid kul att se svenskar som är så obsessed med den japanska kulturen! Det enda jag köpte var en nyckelring:


Innan det var jag i stan med mina föräldrar, och de köpte 3 par skor till mig! Syrran fick ett par + en väska.
  

Sen fick jag en Björn Borgväska av mamma som hon knappt använt!


Nu är jag nöjd! Hoppas det håller några veckor innan jag blir shopaholic igen, haha.
 
En vacker dag ska jag städa mitt rum...

Jusste, i fredags var jag och Nora i ett centrum och hade kul i nån timme innan jag fick rusa till ridningen! Hann få tag i Mango Mania i Naked Juice Bar. Mhhmmm Mango Mania<33333333 Ska gifta mig med den en vacker dag!
 
Camerashy Nora...

Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0