Bio och Shopping!

Idag kollade jag på bio med mamma och mina småsyskon! Filmen hette Trassel, och den var 3D. Den var mycket bättre än jag trott. Man tänker ju lixom, "animerad film med namnet Trassel??? Hmmm... lite barnsligt kanske?" men nejdå, den var ärligt talat rolig! Vi var ju lixom tvugna att anpassa oss till min yngsta lilla minisyrra! Och vi ville ha en mysig dag tillsammans! Och så fick det bli!

Innan bion shoppade vi. Dagens köp:
 
 Alla 3 från Monki!

Sen köpte vi Clinique 3 steg treatment på Kicks. Och jag som hade lovat mig själv att sluta med all aknevård för jag får inte akne så ofta längre. Men det är så spännande med nya produkter, älskar det<3 Den kostade typ runt 300kr? Håller inte koll för mamma betalar för allt, kläder och sånt. Bortskämd? Neeejdå.
Har redan börjat använda! Hoppas det ger resultat... Men efter att ha använt Proaktiv solution 3 steps treatment, är det svårt att hitta något bättre!


...egentligen är det min dag att jobba i stallet idag, men jag hostar nonstop (det är något fel på mig, ska kolla upp hos doktorn), och får inte vara utomhus en lång tid. Så vi shoppade i Kista C! Sen någon timme i Stockholm.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0