Asiatmys

Tjaa! Oj vad dålig jag är på att uppdatera, sorry y'all!

I onsdags hade jag som sagt sleepover med mina finaste vänner.

Först på morgonen åkte jag till Mika för att lämna alla sleepover sakerna, och sen åkte vi till T-centralen och träffade några människor, typ Angie, Mamika, Nicky, Kentaro, Dylan och Leo. Där tappade Mika sin iPhone och den gick sönder...


Sen drog vi vidare till riksdagshuset för att kolla på nån tråkig grej

Utsikten:
 

sen direkt till nån annan plats för att fixa lite saker!

Mika jobbar för fullt

Medan jag och Mamika äter upp Leos godis...

Sen åkte vi alla direkt till Mikas föräldrars sushirestaurang!



Och Angie lyckades smaka på allt som fanns
 

Sen hade vi filmkväll och åt massa sötsaker
 

Och pratade om allt mellan himmel och jord hela natten (Mika gillar tydligen inte att bli fotad när hon e trött..)


Och de som somnade fick sitt straff (Mamika visste inte att hon hade blivit klottrad i ansiktet när jag bad henne att le för kameran).


Vi hade skitkul<3

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0