Synsk?

Jag är väldigt intresserad av media i musikindustrin, och håller ständig koll på ny musik, album, musikvideos etc. Det roliga är att varje gång jag hittar en låt som är väldigt okänt som jag tycker väldigt väldigt mycket om, gör de en musikvideo av den låten senare för att göra den känd. Samma sak med artister jag gillar. De blir kända förr eller senare, som t.ex den nya kändisen, Jessie J.

Alldeles nyss hittade jag denna musikvideo till låten Man Down av Rihanna, den låten jag lyssnat på jätte ofta väldigt länge för jag älskar den så mycket!!



Musikvideon släpptes 1 Juni. Fantastisk låt, right?

Samma sak gäller denna låt "California King Bed". Älskade låten från långt långt innan<3


De 2 låtarna var mina absoluta favoriter från albumet "Loud"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0