Skor<3

Den mesta delen av dagen har jag spenderat åt att städa i mitt rum. Jag är den lataste människan på jorden och slänger allt jag har i golvet, så att man inte kan se mitt golv. Så att städa tar varje gång ca 5 timmar! Men nu har jag dammsugit och moppat så nu är det superfräsht! Har också möblerat om lite så det känns lite finare och mer sorterat! Har t.ex skaffat lite plats i hyllan för några av mina skor. (det röda är tillritat för att cencurera mina balskor!)





Lite mer på golvet...


Och jag är så himla frustrerad att inte äns hälften av mina kläder ryms i min garderob! Och det finns inte plats för en till i mitt rum så jag ska använda halva av syrrans garderob. Mamma sa att de skulle fixa en walk-in till mitt rum om vi bygger ut huset, yay! Eller så flyttar vi in till ett större hus (som vi letar efter, men kan aldrig hitta den perfekta... wellwell :'( ).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0