Skönhet på utsidan



Hej "Alice". Jag kan tyvärr inte skriva såhär officiellt om vad det är för "problem" jag har, vill inte att folk ska lägga märke till det på balen (även om många kommer göra det). Kanske kan jag skriva om det efter balen, om någon påminner mig! :)

Men mina åsikter om skönhet på utsidan kan jag gärna skriva om!

Jag anser själv inte att skönhet på utsidan är så viktigt som många andra tycker. Jag väljer inte mina vänner genom utseende, jag ger inte snygga människor mer respekt än andra, och jag dömer inte (försöker så gott jag kan). Skönhet ser jag i folk som ler, är glada och kan smitta av glädjen till andra. Om jag ser någon på gatan med ett stort glatt leende är skönhet det första jag tänker på. Skönhet är även hur man beter sig inför andra, t.ex respekt, artighet och medtänkande. Alltså kan man kort säga att den inre skönheten läcker ut till yttre skönhet.

Men jag vet att 99% av alla människor även ser skönhet i utseendet. Det ska jag inte fjäska ur att jag inte gör. Visst har vi alla tankar om vad som är snyggt! Här är om vad jag tycker visar "skönhet":

Tjejer:
Långa (minst 160cm), litet huvud/ansikte, mellantjocka till lite tjockare läppar, liten och hög näsa, jämn och len hud, långa ben, inte allt för stora öron, någorlunda fixat hår, inte översminkad, smal midja (alltså att de ska ha en höft), liten till mellanstor rumpa, bröst inte mer än C-kupa.

Killar:
Långa, inte för mörka/solbrända, stora händer och fötter, breda axlar, snygg/fräsh och fast rygg, fast/liten rumpa, mage från bara fast till inte mer än 6-pack, inte allt för smala armar men dock muskler inte nödvändigt, rak (från mellan ögonen till nästipp) näsa, snyggt formade ögonbryn, gärna mörkhårig, inget hår på bröstet, smal midja, unikt klädd och snyggt hår (gärna snaggat på sidorna och lite längre i mitten), och jättegärna ögonfärg ljusare än hårfärg!

Allt det här jag skrev var så mycket att det nästan lät lite "krävande", men det är det absolut INTE!!! Om jag får chansen att skriva om drömutseendet enligt mig är det klart att jag skriver allt jag tycker är lite snyggt.

Men som sagt, you're beautiful in your way. Inre skönhet läcker ut genom huden till den yttre kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0