Preparing - done!

Nu är jag klar med min hela checklista för avslutningen och balen!

Avslutningsklänning - check!
Avslutningsskor - check!
Balklänning - check!
Balskor - check!
Free Bra - check!

Okej, inte riktigt. Limousinbokningen återstår... om den nu blir av.

Jag tog en shoppingrunda med mamma i 5 timmar idag, och fick hem de perfekta balskorna! Fick även hem ett par svarta kilklackar, ett par byxor och 2 trosor. Det är jobbigt att shoppa nu eftersom att vi åker till USA snart så vi måste minska shoppingen för det känns ju så onödigt att köpa så mycket när många saker är billigare där borta!



 

Byxor och trosor från New Yorker, skor från Scorett.

Egentligen lägger jag aldrig upp bilder på trosor för det känns lite fel på något sätt, men ville bara visa den gulliga sommargula! (den är "gulare" i verkligheten).

Just det... Jag gick och shoppade i shorts, och när lilla jag har shorts på mig, ja då händer det grejer! Haha. Först sa några människor randomly till mig några fina kommentarer om mina ben, sen när jag går där skriker några killar efter mig att jag tappade något. Jag ba "va?! Vart???" De bara "du tappade du tappade!". Jag fattade inget och bara "MEN VAART?!?!?!" sen börjar de skratta. Då insåg jag att de bara ville att jag skulle böja mig ner så de kan kolla min rumpa. Asså ew... Men det är väl ganska självklart att man kollar först OM man tappat, innan man böjer sig ner och bara "uuups<3". Right?



Aja, jag älskar sommaren!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0