Outside Beauty

Jag har köpt balklänning och allt, men jag har ingen lust att gå på balen längre. Jag har ett jättestort problem, som jag kanske inte borde berätta för alla eftersom att folk då kommer lägga märke till det extra mycket, men det är en grej med min "yttre" kropp.

Jag kommer inte kunna se fin ut som alla andra tjejer, alla kommer bli äcklade av att se mig. Jag har försökt och försökt att fixa det där problemet med det där "fula" jag har i 4år, men inget har hjälpt. Ni kanske kan lista ut vad det är nu...

Nyss stod jag framför spegeln och grät om jag ska vara ärlig. Det här kommer bara inte gå. Jag har köpt två jättefina klänningar som jag längtar efter att få bära, men jag kommer aldrig känna mig så fin.

I 4år har jag undvikit så mycket jag kan att bära vissa plagg, bara för att folk inte ska märka. Att t.ex gå runt i bikini och visa mycket bland folk är jättejobbigt för mig.

Förlåt för det här deprimerande inlägget, men det är det enda jag kan tänka på just nu...

Men ni alla andra som ska bära era underbart fina klänningar och visa för alla hur fina ni är, var stolta! Jag kommer kolla och avundsjuka ner mig<3


Kommentarer
Postat av: Alice

vad är det fula? Du skriver alltid så intressant. Skulle gilla om du skrev ett inlägg om det och dina andra åsikter om skönhet på utsidan. Tacksam i förhand.

2011-06-05 @ 11:57:09
Postat av: Sara

Jag förstår inte hur du inte kan tycka att du e fin!? Jag tror själv att du skulle vara jätte fin i klänning (även med ditt problem,inte för att jag vet vad de e)... hoppas du känner dig fin då ändå <3

Puss <333

2011-06-05 @ 19:12:07
URL: http://dulcie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0