Grönan!

Som jag skrev i mitt förra inlägg var jag på grönan med klassen idag. Det var skitvarmt och jag typ dog... Så varje gång vi blev varma åkte vi tekoppen... asså shit, hahaha.

Aja, som säkert inte så många vet har har fobi för nedåtgående attraktioner, så jag vågade inte åka så mycket, men jag vågade åka nyckelpigan! Så Sara är skyldig mig 100 spänn. Jag typ skrek högre än alla barnen de första 2 varven, men sen kom jag på att jag glömde att andas, så det kändes inte så farligt när jag började andas igen... Nora lovade att skrika med mig, så jag var inte ensam om det men de som stog på marken och kollade på sina små barn skrattade säkert ihjäl sig för mitt "ärjätteräddochglömtattandas"-ansiktsuttryck!

När de andra åkte de läskiga sakerna stod jag kvar på marken och bara väntade, gick runt lite ensamt och hade skittråkigt, men jag ville verkligen inte förstöra deras dag :)

Måste bara säga... SPÖKHUSET VAR SÅ JÄVLA LÄSKIGT!!! Jag låter fett lame och feg men spökarna rörde oss även om de har en regel att de inte får göra det. När det första spöket kom satte vi alla (jag, Sara, Nora, Eleonor och Astrid) oss i en klump i trappan och låg på varandra ihopkurade och typ skrek och halvgrät i säkert en kvart. Snacka om vad irriterade de bakom oss blev! Sen slog Sara en mumie i ansiktet med sin väska så den slutade skrämma oss och Nora skrek nonstop "FÖR FAN RÖR OSS INTE!!! RÖR OSS INTE VAFAN RÖR OSS INTE!!!" och en annan gång sa hon att hon skulle ringa polisen... Jag klängde på Sara genom hela turen och tjatade på henne att inte lämna mig och att hela tiden hålla om mig. När hon sprang iväg drog jag tag i hennes tröja och ba "NEEEEEEEEEEEEJ!!!". Typ sjukt minne för livet...

Vi är små sjuka jävlar men whatever, vi hade kul :)

Bilder...

Happy girls!


Nell får skäll för hon rökte i runneln för hon är GANGSTA! jk


Skumt...


Over excited...?


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0