Graduation Practice

Snart går vi ut 9an, och det betyder att avslutningen kommer vara extra speciell! Vi som går i en engelsk skola ska ha på oss blåa "examenskläder", ni vet sånna där roliga hattar med en tofs som hänger ner, och långa trollkarlskappor. Lite roligt faktiskt, man ser ut som en alien-sekt...


På morgonen var jag tvungen att ta min yngsta syrra till skolan för min pappa som annars brukar skjutsa skulle åka iväg tidigt till jobbet. Så stackar jag som egentligen börjar 10 idag lämnade huset 7:30. Bussarna kom i tid så det var inte så farligt.

När jag lämnat henne satt jag och Hanna utanför Antons hus och väntade på honom ett tag för att sen hinna ha lite kul. Då fick vi skjuts av hans mamma till skolan, haha. Det var så awkward!

Sen var jag tvungen att vänta i skolan jätte länge för som sagt, jag kom dit lite tidigt. Typ ingen var där så jag satt randomly på golvet själv och hade skittråkigt men då kom Anton och satte sig och uderhöll mig. Han är riktigt skum den killen... haha! Bästa humorn ever though. Nora kom också lite tidigare sen för att hänga lite.

Sen började vår träning inför avslutningen, den varade knappt en timma, och sen drog jag hem!

Skitnice dag, även efter en tidig morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0