Graduation & Bal. I'm back

Hej kära läsare. Jag lever fortfarande!

Sorry att jag inte bloggat på sistone, det var varit fullt upp. Imorrn drar vi till USA, så bloggandet vet jag inte om det kommer bli av, men jag ska försöka! Men jag kommer uppdatera om allt på min twitter, så följ mig! www.twitter.com/erikalambert

Hinner inte skriva mycket nu, måste fixa håret och sen lägga mig. Jag lägger upp några bilder istället!

GRADUATION

Nora och Astrid


Sara, jag och lärare


Mina finaste vänner<3 Kommer sakna er


Jag med rektor... haha


BAL

De finaste vännerna


Väntar på limousine


Limo<3






Jag tummar upp!


Vi är framme med limon!










Den finaste balen ever<3





Lite "dagens outfit"

Lockigt hår


Klänning från Acne


Den här balen kommer bli ett minne för livet. Det var väldigt sorgligt att skiljas från klassen, men nu börjar livet på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0