Tracks of my tears

Hej..
Ska egentligen gå på den där middagen men av flera anledningar stannar jag hemma... Får fixa någon middag till mig själv nu för det e ingen hemma, inte äns hunden.. Så nu måste jag passa på att se någon skräckfilm och bli så rädd att jag inte kan sluta gråta.. Haha, nejdå. För det första har jag slut på tårar för idag, och för det andra är jag inte så dum.

Jag har inte så mycket att skriva, annat än hur ledsen och deprimerad jag är, och hur mycket jag gråtit osv. Men det vet jag att ni inte vill sitta och läsa. Så vad jag ska göra nu är att hämta min uke och lära mig några nya låtar att sjunga och spela, bara för att komma på bättre tankar.


Och häär har ni mina julnaglar!!! Jag är jätte ledsen att jag låtit er vänta, hoppas ni inte förväntade er världens proffsigaste design. De här gjorde jag typ 3 på natten, och då var jag lite trött.. Here you go!


Frågor? Fråga!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0