Skit - Bra

Yess... det där inlägget imorse om att jag mådde skit, det e lungt för nu mår jag underbart bra! Lite ont i huvudet bara men det går nog över snart.


Åh vad jag saknar Adams konsert!!! Han släpper ett nytt album i sommar, och jag kan inte vänta! Då antar jag att han ska turnera igen, och jag ska såklart komma på hans konsert. DET SKA BLI SÅ FUCKING KUL!!!!

Jag antar att många av er vill se hur mina naglar såg ut förra konserten. Here you go!

Tårta!

Stars

Donut!!

Fruits




Stämpel från Debaser<3

Signerad Ukulele!!<3

Underbar dag! Hoppas ni fick lite nagelinspiration! Sorry att jag var lite okreativ med leopardmönster, men fan vad jag älskar det mönstret!

Om ni har frågor så tveka inte att fråga. Ska se till att svara på allt :) Annars har ni min bloggmail: [email protected]

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0