Nagelmodell?

Har märkt att läsarsiffrorna höjs 10ggr när jag skriver om naglar. Men eftersom att jag inte kan byta nagellack på mig själv flera gånger i veckan vill jag gärna ha några som jag kan fixa på. Du behöver inte ha speciella naglar, kan vara vilka former som helst! Självklart gör jag det inte gratis, eftersom att både nagellack och nagelsmycken kostar, och jag får inget för att blogga. Vanliga pedikyr-människor (?) kostar runt 300-500 spänn, men jag tar så otroligt mycket mindre, vi bestämmer tsm. Sen får vi se hur vi fixar allt annat, om vi kanske går i samma skola eller du bor på andra sidan landet (vilket inte går, du borde bo i Stockholms län). Sååå tveka inte att mejla [email protected] eller kommentera här nedan.



En annan kul sak är om du kan skicka bilder på dina egna nageldesigns som jag kan sätta upp här på bloggen!

Har redan en person på tur, så gör er beredda på nya designs!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: sara

Älskar dina naglar, är det svårt att fixa dom??

Kram

2011-01-26 @ 07:32:41
URL: http://dulcie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0