I'll fix it for ya!

Många har frågar hur jag fixar "effekter" på mina foton. Tänkte svara på det en gång nu så slipper jag göre det 10ggr om dagen! :)

Så fort jag kommer på en cool idé på ett foto jag vill fixa, tar jag ett passande foto och redigerar denn i Adobe Photoshop Elements. Jag har några olika sorter eftersom att så fort vi köper en kommer det en ny variant av programmet. Men jag rekommenderar CS sorterna.

Om du kommer på en bra idé på ett foto på dig eller någon annan men inte vill redigera själv får du jätte gärna säga till mig så kan jag fixa det när jag har tid! Kommentera eller mejla [email protected] om idéer eller skicka ett foto som du vill att jag redigerar!

Ni kan få se några jag fixat åt folk eller frivilligt:










Här är de första två bilderna jag någonsin redigerat:


Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

vad häftigt :)

2011-01-13 @ 16:55:46
URL: http://imaginarymuffins.blogg.se/
Postat av: Tuva

Tack din blogg är jättefin klart jag kan länka dig ;)

2011-01-13 @ 17:00:55
URL: http://tuvasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0