Spikes will keep on falling from the heavens to the floor

Igår åkte jag från skolan extra tidigt för att gå till sjukhuset för jag har mått jätte dåligt de senaste veckorna. Doktorn gjorde massa tester på mig men allt verkade vara bra så jag skulle komma tillbaka idag för att ta prover. Efter det blev det shopping! Köpte en jacka och ett par byxor (bilder i senare inlägg).

Idag börjar jag egentligen 9, men gick upp 6 för att se på syrrans lucia innan sjukhusbesöket igen... De tog lite prover, och jag var så jävla rädd. När vi var klara och jag tog första steget ut ur dörren blev jag jättesnurrig och kunde knappt stå upp. Så där satt jag ett tag och ba blundade, helt plötsligt blev jag döv i ena örat. Jag var såjävla rädd och stapplade till bilen medans världen snurrade. Låg i bilen i typ en halvtimme innan det gick över. Mamma gick och köpte dricka och nybakad lussebulle när jag mådde bättre. Men fan, det var så jävla läskigt det där som hände...

Nu är det över i alla fall :)


Sen var det Luciatåg i skolan och den var en kille som var Lucia. Gud vad sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0