Jobb?!

Om 9 dagar drar jag till Japan!!! Tagga tagga tagga<333

Vi kommer bara bo där i 2 veckor för jullovet är ganska kort, men sen drar vi på sommaren igen i en månad.

När jag nämner Japan-resan frågar folk nästan alltid om jag åker dit för modelljobbet. Svaret är nej. Jag har tackat nej till jobbet, och jag har sagt massa olika orsaker till olika personer, men huvudorsaken är att det är en ganska liten argentur, även fast de har modeller som jobbar för en av japans största modetidningar... Därför vill jag inte bli paxad av en liten, och väntar på att de större möjligheterna ska dyka upp. Har blivit upptäckt nägra gånger innan av större, bl.a H&M osv. (tiden jag inte var intresserad), så jag hoppas på att jag blir upptäckt igen innan jag möglar. ;)

Jag älskar att stå framför kameran och bli bortskämd med styling, och hoppas att fler möjligheter kommer! Ja, nu vet ni det, hoppas jag slipper fler frågor om det nu :D



Kram, ha en great helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0