Chris Medina

Spel på engelskan, filmplanering på svenskan, hänga gubbe på matten, skolka från franskan och fest på rasten. Så är livet för natur-foto-musik eleverna ;)

Eftersom att vi stack från franskan hade jag lite tid att åka hem innan Chris Medina konsären och redigera några bilder jag tog igår. Modellen heter Hanna.





Jag planerade att träffa Emilia och Sara W där, men det blev så fullt och kaosigt så vi hittade inte varandra. Men efter det träffades vi och kramades en stund innan jag skulle iväg och träffa Oskar för fika. Vi hann kanske fika i lite mer än en halvtimme, innan Sara J ringde för jag hade lovat henne att träffas och shoppa. Jag och Sara gick runt i typ 2 timmar och shoppade. Jag fick en liten julklapp från henne också:



En riktigt rolig musikal jag bara hann se hälften av hos Sara, sen kunde vi inte se klart den för länken försvann... Handlar om en transvestit, skitkul!

Lägger upp några bilder imorrn från konsären osv, hinner inte nu för jag ska dusha och lägga mig för jag mår jättedåligt för förkylning...

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0