Andra December

Nu börjar julen närma sig. Själv ska jag öppna julklappar typ den 16e för den 19e drar jag till Japan och firar jul och nyår där. Två julafton för mig, that's how I rule.

Idag efter skolan fick jag plötsligt lust att träffa Sara, och tvingade henne att möta upp mig efter skolan trots att hon hade ridning. Vi hängde runt en stund och åt kakor och snackade om allt möjligt.

Vi är bara så fina tsm<3


Sen drog jag vidare för tjejmiddag med tjejerna i klassen! 9 av 10 tjejer kom, fan vad bra! (vi har typ dubbelt så många killar i klassen som tjejer, haha) Vi möttes på ICA och handlade mat och godis. Sen åkte vi hem till en tjej och lagade mat. Tacos blev det! <3 Vi snackade en massa, kollade på Idol och spelade spel. Jag kom hem runt halv ett och var skittrött. Faaan vad jag älskar min klass. Alla är så himla schyssta!! Nästa vecka ska vi typ ha middag eller nått med hela klassen. Funfun! (blev tyvärr inga bilder från dagen, hade inte tid att fota).

Imorrn drar jag in till stan för att träffa Mika, Angelica och Mamika. Blir lite födelsedagsfika för Angie fyller år! Sen åker jag hem till Astrid för mys. Då kanske jag ska sova hos henne också :)

Fina vän<3


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0