All life has changed like a holiday

I fredags hälsade Sara, Nell och jag på hos vår förra skola. Saknar det så grymt mycket, bästa skolan jag någonsin gått i! Det kändes som att vi fortfarande gick där. Alla unga och roliga lärare, saknar dem så! Skitmånga lärare är ju under 30 där, nu i gymnasiet är alla typ 50.... Skittråkigt. Men vi snackade med några lärare och hade det trevligt, haha. Vi var där till efter 18, sen blev vi utslängda av en lärare jag hatar... haha. Men vi sprang runt i jumpasalen och sjöng som galningar med några vänner som satt kvar i skolan efter de slutat.







Igår (lördags) var jag på julbord/julfest med några vänner till familjen. Skitgott, speciellt efterrätts-buffén, haha!



Hae fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0