Zoo

Idag drog min familj och grannfamiljen på zoo. Jag var helt insatt på att ta skitsnygga bilder som jag sen kan redigera och lägga upp. Jag tog med min kamera, och en jättestor lens, hade laddat batteriet från natten innan. Gissa vad jag upptäcker när vi väl är framme efter 2 timmar och jag tar upp kameran för att börja fota? JAG GLÖMDE MITT FUCKING BATTERI!!! Där står jag med en 2kgs kamera, helt i onödan. Ingen var förvånad, alla sa bara "Typiskt Erika. Jag är inte alls förvånad." Okej, jag är väldigt glömsk.

Som tur var hade jag min mobil med mig, med kanske plats för 14bilder till (min mobil är alltid fullproppad med allt möjligt från porr till... skoja ba, men den är full).

Fick turen att se tigrar 1m ifrån!


Så sött!


Skumma fåglar...


Jag var helt insatt på att få se vita tigrar också, eftersom jag älskat de tigrarna sedan jag var väldigt liten. Vet inte varför, men de är så facinerande! När jag var liten kollade jag på bilder på vita tigrar med stora ögon och tyckte att det var en av det finaste djuret jag sett. Men djurparken hade troligen sålt dem, jag som ville se en live!
(Det finns bara 200 vita tigrar kvar i hela världen. Satt och grät inombords när jag läste om alla utrotningshotade djur. Önskar att jag kunde göra någon stor skillnad för djuren....)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0