Update

Har helt tappat fattningen om veckodagarna... Har listat ut att nu är det måndag för klockan är över 4AM, men vi säger att det e söndag för jag har inte sovit än!

I lördags födelsedags-shoppade jag och mamma! Det var jättetrevligt. Såhär långt har vi köpt följande (ska shoppa mer):

Chinos från Boomerang


Höga shorts från Whyred


Tröja från Mexx


Fick 2 halsband av min syrra!


Sen åkte jag hem till Mika för att sova över. Angie och Mamika var också med, vår asian crew måste alltid vara hel förstås! Saknas en känns det som att en stor bit av oss inte finns med... Svårt att förklara. Aja, men vi hade askul och vi snackade om allt möjligt som jag verkligen inte kan skriva om här! Jag lärde mig saker som jag alltid velat veta om men har lixom inte hittat nån jag kan snacka om sånt med, men nu fanns det en så det var ju perfekt! Om vad det var kan jag inte heller skriva om. Jag gjorde ett försök att lära Mika tungtricks typ som att twista den, göra klöver osv, och hon höll på hela kvällen men det gick inte så bra... Det var väl det enda jag kan skriva om såhär allmänt på bloggen, haha!

När jag kom dit överraskade de mig med födelsedagspresenter! Gud vad gulliga de är :D Sen överraskade vi Mika med födelsedagspresenter (det var det vi förberedde i fredags som jag inte kunde skriva om ifall hon läser bloggen). Till henne köpte vi ett par solglasögon, ett halsband och ett linne.

Jag fick ett linne, shorts och örhängen!
 

Jag fick också en ascool väst från Mikas mamma! :)

Sen på söndagen var vi typ jätte sega... Men vi åkte in till stan tillsammans och där mötte jag upp Nell för vi skulle shoppa! Alla affärer stängde 5 så vi hann inte riktigt dock...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0