Slooooooww....

Skolan var asseg idag.. Massa håltimmar att spendera med klassen man knappt känner så det kändes extra segt. Man har lixom inte mycket att snacka om, visst snackar vi hela tiden men det är typ helt random saker som bara kommer upp i huvudet. Aja, snart blir det väl roligare antar jag! :) Hon som jag var med mest igår var av någon anledning inte där, så jag hängde på ett nytt gäng. Typ astrevliga.

Jag träffade några från min förra skola på väg hem. Jag kollade på dem och log men de typ dissa. Asså fuck them, vissa människor förändras aldrig. Orka min gamla skola, gillade verkligen inte eleverna där, men vissa var schyssta, andra helt ok! ;) Men 20% av alla där vill jag bara få bort från mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0