Skolstart!

Imorse var jag helt skakig av nervositet! Satt på busstationen och bara skakade och var helt borta i huvudet, sen vågade jag knappt kliva in i skolan. Helt ny klass, och jag känner inte en enda. Jag satt och smsade för att försöka lugna ner mig.

Men all denna panik var helt onödigt. Jag träffade klassen och fick direkt massa nya vänner. Alla var jättetrevliga och det känns som en bra klass! Jag hoppas detta håller och det inte visar sig senare att alla är asdryga, men man vet ju aldrig. Man får bara hoppas!

Först skulle man samlas i aulan för upprop, men jag hittade inte dit! När jag väl hittade hade de flesta redan suttit sig och jag kände mig som lilla tönten som inte vet vart jag ska våga sätta mig. Men sen träffade jag Mika och då kände jag mig lite bättre. Hon har gått där ett år och säger att det är en bra skola ;) Jag satte mig bara nånstans och väntade på att de skulle ropa upp mitt namn. Ni anar inte hur nervös jag var då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0