Relax, don't do it

Idag har jag bara chillat. Är lite trött i huvudet efter filmredigeringsdagarna, men så beroende som jag är satt vid redigeringsdatorn vid 1 på natten och ville redigera. Men av någon anledning ville inte den superstora filen komma fram, så jag gav upp till slut.

Chillface


Jag köpte ett par ridhandskar och ridstrumpor idag också. Det behövdes verkligen då mina har några tusen hål. Efter en månads användning går de sönder, hur bra kvalité jag än köper...



Jag saknar mina vänner. Alla är bortresta eller jobbar hela dagarna. Vill liksom ut och galna till mig som vi alltid gör. Men den 11e ska jag träffa några. Vad vi exakt ska göra kan jag inte skriva, men vi ska planera en sak för en annan fin vän. Det blir askul!

Imorrn ska jag gå ut och ha en tjejdag med mamma och syrrorna. På kvällen ska vi på bio! YAY!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0