Quick Quick

Tja. Ska lägga mig nu, men jag hinner slänga in ett litet inlägg.

Imorrn drar jag till stan för att köpa några tidningar för att inspireras av sensommarens mode (japanska tindingar ofc!). Sen ska jag träffa världsmästaren i origami ("pappersvikning"). Vi artister hänger ihop, right? Nä men saken är den att min syrra ska gå på en av hans origamilektioner han håller i Sverige innan han resen hem till Japan igen. Det blir coolt att se honom.



Någon gång under dagen ska jag kanske bli fotad... Till vad vill jag inte säga än! Om jag inte ska bli fotad ska jag nog ta in en modell och fota själv. Haha... Estetnörd.

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej, vilken skola har du börjat på?

Ska verkligen bli kul att ses på söndag igen :)

2011-08-20 @ 10:18:11
URL: http://dulcie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0