Little more conversation, little less action please

Halo.

Min film släpptes för några timmar sen, fett nice! Nu är den bara att vänta på att pengarna ska rulla in och allt ska gå bra nu. Haha, nej men att jag skämmer ut mig framför folk över hela världen är liksom vad jag gör, I'm born to entertain. Min första komedifilm jag skrivit så den är fett B men jag gillar gun fight scenen; mycket oljud och lite blod.

Bloggade inte igår, men det finns inte mycket att skriva om gårdagen. Snackade med Sara i telefon i minst 2 timmar om allt möjligt, chattade sen i kanske 3 timmar, både viktigt och onödigt snack. Hur mycket vi saknar varann, hur fulla våra vänner blev, snygga killar, kläder, shopping, skvaller, folk som gör oss avundsjuka, träning, sexiga tjejmagar (straight talk), Saras sjuka sexlek med hennes nya kille (HAHAHA!), vilka som ligger och väntar i min säng osv. Okej, vi är inte horor... men jag menar, det är sommarlov och hittar man en snygg kille så gör man. SÄGER INTE MER! Gah... mina skämt är så snuskiga.
Update: Det blev konstigt snuskigt så jag fick stryka öve det...

Asså förlåt, men jag hittade ingen bild som passade min kategori. Denna var den minst snuskiga.

Aja, skönt att få ett rejält snack med Sara efter att inte ha snackat (förutom sms och chatt) i över 2 månader!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0