Fyller åååår!!

Tjena! Nu är jag äntligen 16! Jag ska få ÖVNINGSKÖRA! Vilket kaos det kommer bli i trafiken nu, jag är ju lite klantig som sagt... Pappa ska bara fixa så jag har tillstånd att köra, vad det nu innebär, sen drar jag ut på vägarna och racear som en galning!

Gissa vad? LPs brorsa Sebastien grattade mig! Blev fett glad :D LP (Longineu Parsons) är Yellowcards trummis, samt är också med i bandet LPMD. Även före detta trummis till Adam Lambert. Hur awesome är inte det?! Sebastien sa också förut att han haft en cruch på mig, fett gulligt<3 Han är boxare och "konstnär", deras pappa var typ rankad som världens bästa saxofonspelare. Talangfull familj!

Longineu
  

Sebastien
 



Nu ska jag njuta av födelsedagen! Lator alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0