Eventful Day

Jag lyckades bättra lite på brännan idag på stranden. Eller rättare sagt "bränna djupare"... Efter några dagars boende vid Los Angeles strand vid Pacific Ocean (nära Malibu, ni som ser på 2½Men haha) går det nog inte att bli brunare än vad jag är. I alla fall inte under Sveriges sol. Men jag vill inte förlora min solbränna innan skolan börjar fick jag bränna fast min förra bränna. Ja, ni fattar nog vad jag menar! Riktigt varm dag idag i alla fall!

Så chokladbrun som jag var gick vi sedan på bio och kollade på Mr. Popper's Penguins. Tyckte filmen var riktigt rolig! Skriver nog en review lite senare, men har massa reviews på kö redan...



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0